maandag 23 september 2013

Ouderwets gezellig!


Vrijdag klokslag middernacht gaat de telefoon… Ik schrik wakker! Ik zie dat het mijn oma is… Wat zal er aan de hand zijn! Heeft ze al eerder gebeld? Ga ik eens een keer heel vroeg slapen op vrijdag zul je zien dat ze ons al de hele avond probeert te bereiken. Ik neem op… “Tamaar met oma, ik ben bij je in de buurt. Ik heb net een leuk feestje gehad, lekker dansen, hapjes, je kent het wel. Mag ik bij jullie komen logeren? Anders pak in nu de taxi naar Wageningen hoor.”     
HAHA is this real! Natuurlijk oma! Bel maar aan! Ik maak meteen het logeerbed op. Maar doe wel zachtjes…..
Ouderwets gezellig!


Oproep:
Dinsdag 1 oktober is de Internationale dag van de ouderen. 4 oktober wordt er door verschillende uitingen nationaal bij stilgestaan.
Belangrijk is om ouderen actiever in de samenleving te betrekken. Wie doet er met mij mee en neemt oma, opa, je ouders, een tante, buurman of iemand die wat extra aandacht verdient. vrijdag mee de Jordaan in. In plaats van een vrijmibo gaan we met z’n allen borrelen en daarna een hapje eten.
Mocht je niet kunnen, maar wel een andere leuke bijdrage willen leveren kijk op www.nationaleouderendag.nl!

Laat voor 27/9 weten of je interesses hebt dan weet ik hoe groot de groep is en selecteer ik een leuke locatie. Het is uiteraard de bedoeling dat iedereen voor zijn eigen gast betaalt en zorgdraagt dat hij of zij ook netjes thuiskomt ;)
Stel je huis een nachtje beschikbaar voor een oudere in plaats van airbnb ☺       
Liefs Tamara/ MyParents

RSVP: https://www.facebook.com/events/564388270264680/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten